this is my story . enjoy reading .

cerita hari ini 110821

arini tadi aku lepak dengan nacee , terjumpa budak sabah 'itu' eiuww ! kelam kabut lah sial perangai tak serupa bikin -__-" aku geli je tengok ! tapi jimat lah duit makan kami dia belanja . haha , tapi selekeh jugak -,- pastu hujan D: naik monorail g TS . pastu nacee masuk kerja aku sorang2 , aku jalan cari tempat berbuka . semua full -,- g subway pun full ): pastu aku g kenny rogers , que up kat situ , makan sorang , ajak kedah mai tak mai2 , kata on-the-way ! grr ~ yang kirain tak datang2 , batery dia habis . pas makan tu g la depan mebenk , haha (mebenk ye) pastu yoe ajak tengok wayang cita cowboy & alien . boleh tahan lahh cite dia ^^" dah habis tengok wayang ni lah aku buat -,- heh . aku inagt nak call dia , tapi dia kata tayah call , macam mara kat aku sebab tak balik pun ada jugak :( hmm , aku salah jugak -__-
blepblepblepblep :p
ni jela cita aku , ringkas dan padat ! hee bosan kan ^^"